Pudding chia

M&B
Pudding chia

Małe ziarenka szałwii hiszpańskiej, czyli chia z dnia na dzień zdobywają coraz większą popularność wśród Polaków. Nie ma w tym nic dziwnego, bo są one bogate w błonnik, białko, witaminy i minerały, a do tego przygotowuje się je bardzo prosto. W tym podstawowym przepisie na pudding chia pokazujemy, że takie danie może składać się z dwóch składników oraz dowolnych dodatków. Najlepiej przygotować pudding chia wieczorem i wstawić na noc do lodówki, aby nasiona napęczniały, a rano mamy gotowe sycące, zdrowe śniadanie. Naprawdę warto spróbować. 🙂

Pudding chia – składniki

  • 2 łyżki nasion chia
  • 1 szklanka mleka
  • ulubione dodatki do podania (cynamon, świeże owoce, płatki zbożowe, orzechy, syrop)



Wykonanie

Nasiona chia zalać zimnym mlekiem, dokładnie wymieszać. Odstawić na 20-30 minut, po czym ponownie przemieszać, aby nasiona szałwii hiszpańskiej nie zbiły się w grudki i nie opadły na dno. Wstawić na noc do lodówki.

Pudding chia można serwować z ulubionymi dodatkami, za każdym razem innymi. Produkt ten można przechowywać w lodówce przez kilka dni.




Oceń nasze danie. Dziękujemy. :-)
recipe image
Przepis
Pudding chia
Autor
Opublikowane

Podziel się swoją opinią o tym przepisie

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Poprzedni przepis Następny przepis